top of page

FAVORITE FALL COLORS

De vrolijke kleuren die de bomen dragen, warme chocomelk en cozy kledij maken het voor mij duidelijk dat de herfst hét seizoen is. Inmiddels kunnen mijn opgeborgen lange broeken samen met mijn felgekleurde oversized sweaters terug tot leven komen. Ook vind ik de juiste kleur lipstick heel belangenrijk. Hieronder heb ik even mijn favoriete kleuren opgesomd!

Mijn eerste favoriet is van Essence de Matt Matt Matt lipstick in de kleur 02 ( echt een "wow effect" als je het mij vraagt). De lipstick heeft een bruinere, nude kleur die ik erg ben gaan waarderen. Buiten dat hij bijna bij elke kleur kledij past (!!!) is hij ook heel fijn voor je lippen. De lipstick droogt je lippen wel uit, dus vergeet erna geen verzorgende balsem te gebruiken.

Mijn tweede favoriet is deze roze lipstick van MUA (ik ben de naam even kwijt oeps). Deze lipstick heeft zo'n mooie kleur! Ook heeft hij meer pigment en droogt hij je lippen niet zo uit. Aangezien het wel een redelijke felle kleur is, past hij niet bij elke kleur kledij maar hey als je voor een gedurfde look gaat is deze lipstick perfect!

Vervolgens ging ik ook nog even deze lipsticks swatchen!

bottom of page