top of page

THE BEAUTY BAKERY REVIEW

Onlangs kreeg ik dit leuke pakketje van mijn aller-aller liefste tante (slijm, slijm) ! Het pakketje is gevuld met allerlei producten van The Beauty Bakery: een online webshop die een variëteit van leuke, fleurige bad producten aanbiedt!

Mijn favoriete product in dit pakketje is de sugar scrub: Cucumber Melon. De geur hiervan is zo ontzettend lekker! Ook vind ik het een fijne scrub voor mijn huid, aangezien die redelijk gevoelig is.

Ook de bath bombs van The Beauty Bakery zijn echte aanraders! Zelf heb ik de Lavender Fizzing Bath Bomb en de Lavender Delicious & Crunchie Bath Bomb geprobeerd. Zoals je waarschijnlijk al verwachte, hebben deze bath bombs een intense lavendel geur. Een leuke extra is dat er stukjes lavendel vrijkomen uit deze bath bombs.

Een product waar ik niet zo tevreden mee was is de face cleanser: Fluffy Pink Frosting. De geur van dit product is op het eerste zicht oké maar wanneer je hem langer ophoudt word de geur erg chemisch en vies. Ook mijn huid raakte geïrriteerd en daarom raad ik dit product niet aan voor mensen met een gevoelige huid.

Zo dit was het dan weer! Heb jij ooit al eens producten bij The Beauty Bakery gekocht? En wat was jou ervaring ermee? Laat het mij weten in de comments!

bottom of page