top of page

BOOZYSHOP.NL


Pakketjes aankrijgen is één van mijn favoriete dingen. Toen ik zag dat mijn make up dan ook voornamelijk bestond uit belabberde lipsticks met glitters besloot ik dat het tijd was voor vernieuwing. Na wat rondsnuffelen op het internet, kwam ik uit bij Boozyshop.nl: een webshop die make up van betaalbare merken zoals W7 aanbiedt.

Het eerste wat ik heb besteld is een highlighter van het merk Revolution. Ik was positief verrast over hoe goed dit product wel niet is! De highlighter geeft een prachtige goude/witte kleur af en laat je gezicht na de dagelijkse portie foundation en concealer terug herleven. Wat ik wat minder vond, is dat deze highlighter de grote poriën in de huid van mijn wangen extra accentueert.

Makeup Revolution Highlighters Golden Lights €3,75

Eenmaal de highlighter in mijn winkelmandje besloot ik op zoek te gaan naar een degelijke kwast voor highlighter. Zo kwam ik uit bij deze fan brush van Boozy Cosmetics (oftewel gewoon het huismerk van de website). De vormgeving van de kwast is redelijk basic, toch ben ik heel tevreden over hoe stevig de haren van de kwast vastzitten.

Boozy Cosmetics BoozyBrush 3400 Precision Fan Brush €3,49

Je kunt wel zeggen dat ik echt verliefd ben op deze kwast, kijk nou hoe mooi!

Als ik eerlijk moet zijn, ken ik bijna niets van eyeshadow en alles wat erbij hoort. Toen ik deze betaalbare eye primer van Freedom zag staan, kon ik het gewoon niet laten om deze te bestellen. Deze primer heeft een nude-kleur die bijna onzichtbaar is op je oogleden. De vele reviews die ik heb gelezen zijn over het algemeen positief, dus ik ben erg benieuwd om hier verder mee aan de slag te gaan!

Freedom Pro Eye Primer €2,95

Deze soort paletten zie ik heel vaak voorbij komen bij beautybloggers. De inhoud bestaat uit een aantal kleuren concealer (in mijn geval: oranje, paars, groen, roos, bruin en wit). Al deze kleuren hebben elk een specifiek doeleinde om roodheden, wallen, onzuiverheden, etc. te maskeren. De kleuren zijn niet zo intens, maar geven wel een prachtig resultaat!

Freedom Pro Correct Palette €5,49

Als laatste bestelde ik dit palette van Revolution voor perfecte wenkbrauwen. Het palette bevat 4 tinten bruine wenkbrauwpoeder, 2 bruine tinten wax voor je wenkbrauwen, een verbeteringscrème, een highlighter voor onder/boven je wenkbrauwen, een bruin wenkbrauw potlood, een pincet en 2 kleine kwastjes voor je poeders en wax mee aan te brengen. Wat mij betreft krijg je een heleboel voor een redelijke prijs! Ook de kwaliteit van dit palette is top!

Makeup Revolution Ultra Brow Medium to Dark €9,49

Bij de levering van al deze producten, zat ook nog deze lieve roze oogschaduw van Revolution als cadeautje. Ik heb dit pakketje al na 4 dagen (met een weekend ertussen) aangekregen. Het pakket is mooi vormgegeven en ik vond het héél fijn dat er nog een persoonlijk kaartje bijzat. Wat mij betreft, is Boozyshop.nl een echte aanrader!

bottom of page